tisdag 16 juni 2009

Centerns kräftgång förklarad

Tack vare Badlands Hyena har jag nu fått orsaken till Centerns kräftgång förklarad. Det är helt enkelt så attCentern har medlemmar som Annika Quarlsson i rullorna. Hon har lyckats med en tankevurpa av guds nåde. Hon kopplar samman Piratpartiets framgång med att det är unga våldtäktsmän eller något sådant som röstar på sagda parti.
Eh förlåt, har kopplingarna i huvudet korsats på något sätt eller har hon blivit felmedicinerad?
Titta själva och förklara sedan gärna för mig. Jag begriper det verkligen inte.

Snälla Centern, inte för att jag sympatiserar med er politik eller så, men ett råd i all välmening är att ni verkligen borde kicka henne från partiet. Allvarligt alltså.

- - - - - -
En annan som borde kickas från sin post är landstingsrådet i Norrbotten, Kent Ögren. Mannen som inte kan ro en enda affär i hamn utan att det blir en brakförlust. Huga. Avgå snälla så att jag slipper slösa utrymme på att kräva den, avgången alltså.
- - - - - -

Inga kommentarer: